PEEL-OFF MASK CHAMOMILE& HONEY KNEIPP

Kolejny raz skusiłam się na maseczkę firmy Kneipp, ciągle mam nadzieję, że ta firma mnie czymś zaskoczy. Jak było tym razem z maseczką "Peel-off mask  Chamomile& Honey Kneipp"? 
Zapraszam na posta :)

Trochę od Kneipp:
Głębokie oczyszczenie dla świeżego wyglądu, lepszy wygląd skóry.
Jak stosować: Po oczyszczeniu, nałóż równomiernie na Twoją twarz, omijając oczy i brwi. Po 10-15 minutach możesz usunąć film z Twojej twarzy.

Co ja sądzę?
 Może zacznę od tego, że jestem świadoma że jednokrotne użycie nie da mi 100 % efektów, ale skoro producent zapewnia GŁĘBOKIE oczyszczenie to mogło by to być chodziaż lekkie. Maseczka od razu po nałożeniu bardzo mocno daję się w znaki poprzez okropne szczypanie. Gdy zmyłam ją po 15 minutach tak jak zalecał producent nie widziałam żadnej różnicy. Moja skóra nadal miała czarne kropeczki, tzw. wągry. Cera była "tępa", bardzo nie miła w dotyku i nadal szczypała. Mam kilka jeszcze maseczek firmy Kneipp i zastanawiam się czy ich nie oddać siostrze- może się u niej sprawdzą, bo to już któraś z kolei maska po której nie widzę żadnych pozytywnych rezultatów. 
Konsystencja maseczki Kneipp przypomina ciepły klej- jest mocno lepiąca się i rzadka, co utrudnia aplikację. Po wyschnięciu film dobrze się ściąga, ale zauważyłam że nierównomiernie zastyga, ponieważ w niektórych miejscach nadal była lepka i musiałam to zmyć wodą. 

Od razu po nałożeniu
Po 15 minutach
Jak to zwykle bywa z maseczkami firmy Kneipp- mamy dwie saszetki w cenie jednej. Każda saszetka ma po 8 ml. Bardzo przykuwająca uwagę szata graficzna, czyli piękny morki kolor opakowania.

Kupując maseczkę i widząc miód  na opakowaniu, miałam nadzieję że zapach chodziaż odrobinę będzie go przypominał, ale niestety nie jest tak.Zapach bardzo chemiczny, sztuczny, a co najgorsze mocno drażniący oczy.  Najgorszy zapach maseczki z jakim miałam do czynienia.

Skład maseczki peel-off mask chamomile&honey Kneipp:

Cena maseczki to około 1 euro (5 zł) i nie jestem pewna czy są dostępne w Rossmannie. W Holandii znalazłam je tylko w Action.

Ogólnie podsumowując to maseczki Kneipp słabo się u mnie sprawdzają i już na pewno nie zakupię żadnej. Sięgnę po inne produkty tej firmy, aby sprawdzić jak z resztą kosmetyków.

Ocena:
Zgodność z opisem: 1/5
Konsystencja: 3/5
Opakowanie:5/5
Cena i dostępność:4/5

Lubicie maseczki?
Posiadacie produkty firmy Kneipp?

Jeśli się podobało to zostaw komentarz i jeśli jesteś ciekawy/ciekawa dalszych postów to zaobserwuj mojego bloga :)

Zostało jeszcze tylko parę dni, jesteś chętna? Wejdź w link u góry i odpowiedz na pytanie konkursowe, a może właśnie ty zgarniesz wszystkie kosmetyki!!! :)

Znajdziesz mnie tu:
















3 komentarze:

Copyright © 2016 Make-up & Hair & Care , Blogger